وقتی نوبت به این می رسد که چه کسی باید پاکسازی عمیق صورت را انجام دهد، پاسخ شما و هرکسی که می شناسید، مرد یا زن، جوان یا پیر است. یک روال روزانه عالی برای مراقبت از پوست برای حفظ پوستی سالم و شاداب حیاتی است، اما واگذاری این امر به یک متخصص و انجام درمان صورت نیز باید جزء اصلی روتین مراقبت از پوست شما باشد. متخصصان مراقبت از پوست توصیه می کنند حداقل یک بار در ماه یا هر 4 تا 6 هفته یکبار پاکسازی عمیق صورت انجام دهید.

 

اما چرا باید یک پاکسازی عمیق صورت انجام داد؟ و چرا باید اینقدر مرتب سراغ آنها بروید؟

پاکسازی عمیق صورت یا DCF رایج ترین روش درمانی است که توسط متخصصین زیبایی انجام می شود. پاکسازی عمیق صورت شامل:

تجزیه و تحلیل پوست

پاک کردن آرایش

پاکسازی پوست

لایه برداری

بخور دادن

استخراج ها

ماسک درمانی

سرم/مرطوب کننده

محافظت در برابر آفتاب با طیف گسترده

پاکسازی عمیق صورت یک درمان پوستی چند مرحله ای است که می تواند شامل لایه برداری، ماسک صورت، پاکسازی، ماساژ صورت، بخار آب و انواع کرم ها و لوسیون ها باشد. انواع مختلفی از فیشال ها وجود دارد که بسته به مشکلات پوستی و نوع پوست شما انتخاب می شوند. برخی برای سفت کردن پوست خوب هستند، برخی دیگر برای از بین بردن پوست مرده و نمایان کردن یک لایه تازه پوست عالی هستند و برخی دیگر بر حل یک بیماری خاص پوستی یا درمان نواحی مشکل دار تمرکز می کنند. متخصص زیبایی شما یک فرکانس DCF را بر اساس آنالیز پوست شما توصیه می کند. در حالی که توصیه استاندارد صورت هر 4 تا 6 هفته است، متخصص زیبایی ممکن است برنامه متفاوتی را بر اساس نیازها یا نگرانی های پوست شما توصیه کند.

 

در بسیاری از موارد، چندین درمان برای دستیابی به اهداف مراقبت از پوست مورد نیاز است. به طور کلی، یک سری از پاک کننده های عمیق صورت و همچنین یک رژیم روزانه مراقبت از پوست که برای نوع پوست شما طراحی شده است، برای ایجاد نتایج ایده آل توصیه می شود.

 

در اینجا پنج دلیل وجود دارد که شما باید مرتباً پاکسازی عمیق صورت انجام دهید.

شماره 1: برای همه عالی است

تقریباً هر نوع پوست یا عارضه پوستی می تواند یک پاکسازی عمیق صورت دریافت کند (و از آن بهره مند شود. همه افراد بدون توجه به پوستشان می توانند از لایه برداری تخصصی بقایای سلول های مرده پوست به علاوه استخراج جوش سر سیاه و سر سفید بهره ببرند. اما صبر کن! موارد بیشتری وجود دارد…

 

شماره 2: لایه برداری و استخراج حرفه ای

DCF یک راه عالی برای اجازه دادن به حرفه ای ها برای جوانسازی پوست است. در حین انجام لایه برداری صورت، استفاده از لایه برداری، استخراج، بخار و ماسک به طراوت و نوسازی پوست در سطحی که نمی توانید در خانه به آن برسید کمک می کند. نتیجه یک درخشش سالم و درخشان است که در دراز مدت با مراقبت و بازسازی پوست شما به طور مداوم برجسته می شود.

 

  

 

شماره 3: پاکسازی عمیق

همانطور که از نام آن مشخص است، تمیز کردن عمیق صورت، تمیز کردن عمیق را فراهم می کند. این پاک‌سازی به خلاص شدن از شر تجمع ناخواسته چربی، سموم، کثیفی، باکتری‌ها و تمامی بقایای سلول‌های پوست کمک می‌کند که همگی به بیماری‌های پوستی ناخواسته مانند آکنه و پیری زودرس کمک می‌کنند.

شماره 4: کاهش استرس و مراقبت از خود

در محیط پر استرسی که در آن زندگی می کنیم، نمی توان مراقبت از خود را دست کم گرفت. یافتن راه هایی برای کاهش استرس مهم است .

 

شماره 5: جوانی و سلامت پوست را ارتقا دهید

درمان های صورت می تواند از علائم قابل مشاهده پیری جلوگیری کرده و سلامت پوست را افزایش دهد. آنها پوست را آبرسانی کرده و گردش خون را افزایش می دهند. آنها همچنین توانایی جذب پوست شما را بهبود می بخشند، به این معنی که محصولاتی که برای جوان و سالم نگه داشتن پوست خود استفاده می کنید، پس از انجام عمل صورت بهتر جذب می شوند.

 

 

  

یک پاک کننده عمیق صورت توسط مشتریان مورد اعتماد به عنوان "درمان استثنایی" رتبه بندی شده است، و چرا که نه؟ این مزیت تمیز کردن عمیق همراه با استخراج روغن های بیش از حد را به شما ارائه می دهد. برخی از مزایای دیگر پاکسازی عمیق صورت شامل درمان مشکلات پوستی مانند خطوط ریز، چین و چروک، منافذ و آکنه های معمولی است.

 

روش پاکسازی عمیق صورت

فرآیند استفاده از پاکسازی عمیق صورت بسیار ساده است:

 

1. فرآیند با تمیز کردن پوست با استفاده از پاک کننده های مناسب برای از بین بردن کثیفی شروع می شود.

2. سپس، بخار منافذ مسدود شده را نرم  و باز می کند.

3. سپس، شستشو برای تمیز کردن کامل انجام می شود.

4. پس از آن، ماسک خاک رس برای آرامش و تسکین پوست استفاده می شود.

5. در نهایت، مقدار زیادی ماساژ صورت برای تمیز کردن عمیق.

 

فواید پاکسازی عمیق صورت

 

از میان بسیاری از مزایا، ما چند مورد را در اینجا فهرست کرده ایم:

1. حذف روغن های اضافی

2. آبرسانی به پوست

3. خاک و ذرات گرد و غبار را از بین میبرد

4. درمان خطوط ریز و چین و چروک

5. لایه برداری پوست و درمان آکنه

6. جوانسازی پوست برای منافذ مسدود شده

7. پوستی سالم و درخشان

 

 نحوه پاکسازی صورت در خانه در 5 مرحله آسان

نحوه استفاده از مواد طبیعی خانگی برای پاکسازی صورت:

پوست ما نیاز به مراقبت منظم دارد. حتی اگر به یک سالن مراجعه کنید یا به طور منظم با یک متخصص زیبایی در خانه تماس بگیرید، این روش جایگزین پاکسازی روزانه صورت در خانه نمی شود که می توانید انجام دهید. پاکسازی صورت در خانه پوست شما را نرم، لطیف و به طور طبیعی تغذیه می کند.

شستن صورت اساسی ترین و ضروری ترین مرحله هر روتینی است. پوست ما هر روز با آلاینده های محیطی، کثیفی و عوامل دیگر در تماس است که باید به آرامی پاک شوند. برای جلوگیری از مسدود شدن منافذ، تیرگی و آکنه، روزی دو بار صبح و شب بشویید.

 

فرمول مناسب پوست شما را بدون از بین بردن روغن های ضروری و سالم تمیز می کند. با اسکراب های لایه بردار راحت باشید (یک بار در هفته استفاده کنید) و از اسکراب هایی که پوست گردوی خرد شده یا مواد ساینده دارند اجتناب کنید.

 

برای پاکسازی روزانه، در اینجا باید به دنبال موارد زیر باشید:

مرحله 1: پاکسازی

برای به حداکثر رساندن هر مرحله، ایده این است که با یک لوح تمیز شروع کنید. قانون کلی این است که اگر آرایش می‌کنید، ابتدا باید از لوسیون یا روغن پاک‌کننده استفاده کنید. سپس، دوباره با یک ژل با کف ملایم یا پاک کننده لایه بردار تمیز کنید تا باقیمانده ها از بین بروند.

 

ابتدا با ماساژ لوسیون یا روغن روی پوست خشک شروع کنید. سپس نوک انگشتان خود را خیس کرده و برای بار دوم ماساژ دهید.

مراحل اساسی یک فیشور

افراد به دلایل مختلف فیشال صورت می گیرند. فیشال در اصل یک درمان پوستی چند مرحله ای است که یکی از بهترین راه ها برای تغذیه و لطافت پوست شما است.

 

1. مشاوره : درمان صورت باید با مشاوره شروع شود. می‌توانید فرمی را با سؤالاتی درباره داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کنید، نگرانی‌های پوستی، رژیم غذایی‌تان، میزان آبی که می‌نوشید و محصولاتی که در حال حاضر استفاده می‌کنید، پر کنید.

 

2. پاکسازی:  معمولاً بهترین متخصص زیبایی با پیچیدن موهای شما شروع می کند تا محصول را از آن دور نگه دارد. اولین مرحله تمیز کردن کامل با استفاده از پدهای پنبه ای است.

 

3. تجزیه و تحلیل پوست : بسته به اینکه آیا آرایش کرده اید، متخصص زیبایی ممکن است ابتدا به پوست شما زیر یک لامپ روشن نگاه کند یا چشمان شما را بپوشاند و از طریق یک لامپ با نور روشن به پوست شما نگاه کند. او در حال تعیین نوع پوست اصلی شما (خشک، چرب، مختلط، حساس یا نرمال) و شرایط پوستی (آکنه، جوش‌های سرسیاه، جوش‌های سرسفید، پیری، آسیب‌های ناشی از نور خورشید، کم‌آبی بدن) است. سپس متخصص زیبایی، محصولات و درمان‌های مناسب را انتخاب می‌کند.

 

4. بخار: بهترین فیشیالیست ‌ها از دستگاهی استفاده می‌کنند که بخار نازکی از بخار گرم را به صورت شما هدایت می‌کند. این آرامش بخش است و به نرم شدن هر گونه جوش سرسیاه و سرسفیدی که باید استخراج شود کمک می کند. اگر پوست بسیار حساسی دارید، ممکن است متخصص زیبایی از بخار استفاده نکند. عرقی که تولید می کند منافذ شما را پاک می کند.

 

5. لایه برداری با استفاده از لایه بردار مکانیکی یا شیمیایی : لایه بردارهای مکانیکی بافتی شن و ماسه ای دارند که سلول های مرده پوست را از بین می برد. این نوع لایه برداری معمولا در مرحله بخار درمانی اتفاق می افتد. لایه برداری شیمیایی از آنزیم ها و اسیدها برای سست کردن پیوند بین سلول های پوست استفاده می کند. یک درمان آنزیمی ملایم را می توان در طول بخار انجام داد.

 

6. استخراج : این مرحله حذف جوش های سر سیاه یا سرسفید است. افراد تحمل درد متفاوتی دارند. برای دریافت بهترین نتیجه از صورت خود، ممکن است بخواهید این ناراحتی را تحمل کنید.

 

7. ماساژ صورت : به نظر من این بهترین بخش هر صورت است، استفاده از حرکات کلاسیک مانند افلوراژ برای آرام کردن شما و تحریک پوست و عضلات صورت شما.

 

8. ماسک صورت : برای نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس، بالغ) و شرایط هدف قرار می گیرد. در طول عمل صورت، متخصص زیبایی احتمالاً در اتاق می ماند و به شما ماساژ پوست سر یا خدمات دیگری می دهد.

 

9. استفاده نهایی از تونر، سرم، مرطوب کننده و ضد آفتاب.

 توصیه: با متخصص زیبایی خود در مورد چگونگی مراقبت بهتر از پوست خود صحبت کنید.

از قرمزی تا خشکی پوست، بسیاری از افراد برای حفظ ظاهر و احساس عالی پوست خود تلاش می کنند.

شایان ذکر است که انتخاب کلینیک پوست و مو و فیشیالیست مناسب در  مراقبت ازپوست اهمیت بسیاری دارد.کلینیک پوست و مو وزیبایی مروارید درشهرقدس  بهترین و مجهزترین کلینیک  پوست و مو در شهرقدس با کادری مجرب در همه بخش های زیبایی همچون پاکسازی پوست اماده ارائه کلیه خدمات پوست ومو می باشد برای اطلاع از قیمت پاکسازی پوست در شهرقدس با شماره های02146894217 و09120197244 تماس بگیرید.