نکات قبل ازلیزرموهای زائد
ناحیه درمان باید قبل از درمان کاملاً تراشیده شود. برای جلوگیری از تحریک ، پاها نباید زودتر از 24 ساعت قبل از انجام لیزرتراشیده شوند. بین جلسات لیزراستفاده از اپیلیدی موم وهرچه که ریشه مو را از بین ببرد ممنوع می باشد.

لیزر موهای زائد یک روش عالی برای از بین بردن دائمی موهای ناخواسته بدن ، است. این نوع درمان می تواند موهای تیره وبلند صورت ، بازوها ، زیر بغل ، پاها ، ناحیه عانه و غیره را از بین ببرد. لیزر موهای زائد شامل استفاده از لیزر برای سوزاندن فولیکول های مو است. پس از چندین جلسه درمانی ، این رشد موها متوقف می شود.وقتی می خواهید درمان لیزر موهای زائد خود را آغاز کنید،اگر می خواهید تا حد امکان موثر باشد کارهای خاصی وجود دارد که می توانید برای تحقق این امر انجام دهید. در اینجا 4 نکته عالی برای حداکثر استفاده از لیزر موهای زائد آورده شده است.
یک جلسه درمان را هم از دست ندهید
جلسات لیزر موهای زائد بر اساس چرخه رشد موهای شما برنامه ریزی می شود. در طی هر چرخه رشد مو ، فولیکول های خاصی از مو باعث تولید مو می شوند. لیزر فقط می تواند فولیکول های مویی را که در آن چرخه رشد خاص در حال رشد هستند ، هدف قرار دهد. به همین دلیل قرارهای شما معمولاً با فاصله یك ماه فاصله دارند. اگر بخواهید یکی از این جلسات درمانی را از دست بدهید ، یک چرخه رشد کامل را از دست خواهید داد که این می تواند  روند حذف مو را طولانی کند.


                              

از تعویق یا شستشو خودداری کنید
از آنجا که لیزر فولیکول مورا می سوزاند ، وجود این فولیکول مو بسیار مهم است. اگر می خواهید موهای خود را از بین ببرید اگر موچین یا وکس کنید ، در این صورت فولیکول مو برداشته می شود. چندین هفته قبل از شروع درمان لیزر موهای زائد ، با جلوگیری از هرگونه وکس ، از وجود همه فولیکول های مو اطمینان حاصل کنید. با این حال ، این بدان معنا نیست که شما هنوز نمی توانید موهای خود را اصلاح کنید می توانید بصورت سطحی بااستفاده از ژیلت موهای خود را اصلاح کنید که در این صورت فولیکول مو دست نخورده باقی می ماند.

                                   


قبل از درمان موهای خودرا اصلاح کنید
موها یک روز قبل از لیزربهتر است تراشیده شوند. این می تواند به دلایل مختلفی  باشد: لیزر راحت تر می تواند به فولیکول های مو برسد زیرا موی بالای سطح پوست کمتر است. این همچنین یک روش عالی برای کاهش میزان دردی است که از لیزر احساس می کنید.

                                        

قرار گرفتن در معرض آفتاب را محدود کنید
مهم است که قبل از شروع درمان  لیزر موهای زائد و یا در بین جلسات ، از قرار گرفتن در برابرنور آفتاب خودداری شود .اگر پوست شما از آفتاب سوخته است ، این امر می تواند آن را بسیار حساس کند. از آنجا که در اثر استفاده از لیزر ، پوست شما تا حدی حساس خواهد شد ، ممکن است آفتاب سوختگی در طی درمان ها باعث تاول زدن پوست شود. این نه تنها دردناک است بلکه می تواند در درمان های شما تداخل ایجاد کند زیرا ممکن است مجبور شوید درمان ها را از دست دهید تا زمانی که پوست شما به درستی از آفتاب سوختگی ترمیم شود.

                               

                               


مرکز لیزر موهای زائد در شهرقدس یک انتخاب عالی برای حذف موهای زائد بصورت دائمی می باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

                                                                       02146894217      
                                                                     09120197244